تماس با ما : 09394046915    -    02144454671    

گروه نرم افزاری نیک سافت : خدمات برنامه نویسی ، طراحی و پشتیبانی نرم افزار های تحت وب و چند رسانه ای و موبایل

طبق تحقیقات جدید، ۶۰ درصد از افراد بیشترین خلاقیت تولیدی را صبح‌ها دارند و ۷۲ درصد تا قبل از ظهر به بیشترین بازده‌ی کاری خود می‌رسند، اما برخی افراد این ساعات طلایی عمر خود را از دست می‌دهند. در ادامه پنج توصیه برای استفاده‌ی مفیدتر از زمان و موفقیت در کار و زندگی را به شما معرفی می‌کنیم. سحر خیزی و انجام کارها با تمام قدرت و انرژی می‌تواند به موفقیت در کار و زندگی منجر شود و بالعکس آن با از دست دادن شغل و امید به آینده همراه خواهد بود، با عمل کردن به این پنج توصیه می‌توانید از آینده‌ای موفق‌تر لذت ببرید. ۱ – برنامه ریزی کنید در فعالیت شغلی و درسی، داشتن برنامه‌ی واقع‌بینانه می‌تواند به…
دوشنبه, 10 آذر 1393 09:55

الگوی فازی در مدیریت بازار

امروزه دنیای واقعی ما بسیار پیچیده‌تر از آن است که بتوان یک توصیف و تعریف دقیق از آن به دست آورد؛بنابراین‌ برای یک مدل،باید توصیف تقریبی یا همان فازی که قابل قبول و تجزیه و تحلیل باشد،معرفی شود. سیستم‌های فازی،سیستم‌های مبتنی بر دانش یا قواعد هستند؛ قلب یک سیستم فازی یک پایگاه دانش است که از قواعد اگر-آنگاه فازی تشکیل شده است. یک قاعده اگر-آنگاه فازی، یک عبارت اگر-آنگاه است که بعضی کلمات‌ آن به وسیله توابع تعلق پیوسته مشخص شده‌اند. امروزه مشکلات و پیچیدگیها در حوزه بازاریابی و مدیریت بازار نیز گسترش یافته‌اند. بررسی ادبیات بازاریابی‌ بیانگر ضرورت وجود یک چارچوب جامع برای پیش‌بینی شرایط بازار است.همیشه درک اینکه مشتریان چه نیازهایی‌ دارند و چه چیزهایی می‌خواهند ساده نیست.…
فرض کنید از هر یک از مشتریان خود بپرسید: «آیا شما حاضر هستید ما را به فرد یا سازمان دیگری معرفی کنید؟». همینطور فرض کنید که آنها در پاسخ بتوانند عددی بین صفر تا ده را مشخص کنند. عدد صفر به معنای این است که چنین تمایلی وجود ندارد و بالاتر رفتن عدد، به معنای وجود تمایل است. عدد ده نشان می‌دهد که پاسخ‌دهنده قطعاً حاضر است شما را به دیگران معرفی نماید. حالا فرض کنید کسانی را که به سوال شما نمره‌ی ۹ یا ۱۰ داده‌اند، «ترویج کننده یا Promoter» بنامیم. به کسانی که نمره ۷ یا ۸ داده اند، «منفعل یا Passive» بگوییم. کسانی که بین صفر تا شش نمره داده‌اند را هم «دفع کننده یا Detracator» نام‌گذاری…
مهم ترین دقایق در روز برای شما کدام است؟ آن لحظاتی ست که شما آن را صرف برنامه ریزی کردن می کنید. می دانم که برای خیلی از شما کلمه برنامه ریزی خیلی کلمه جالبی نیست اما نگران نباشید. منظور من نوشتن برنامه های تجاری یا اهداف سالیانه تان نیست. من خیلی ساده می گویم که بیست دقیقه در هر روزتان را به این اختصاص بدهید که اولیت هایتان را بشناسید و برنامه آن روزتان را منظم کنید. همین بیست دقیقه که امروز به انجام این کار صرف می کنید ممکن است از هدر رفتن ساعت ها وقت فردای شما جلوگیری کند و روزتان را به یک روز عالی تبدیل کند. همه می دانند که مهم ترین منبعی که کارآفرینان…
صفحه8 از15
  • بازدیدامروز 84
  • |
  • روزگذشته 167
  • |
  • هفته جاری 494
  • |
  • ماه جاری 1283
  • |
  • بازدید کل 3559